Livstilsblogg

Jag skriver för att foga samman tillvarons olika essenser. Inte för att gå emot rådande ideal utan för att få ett bra liv. Förresten så finns det många rådande ideal jämsides och hittar man inget man trivs med så får man skapa sig något eget.

tisdag 26 januari 2010

invandring som något positivt

Ja varför är det inga politiker tar upp att invandring är något positivt frågar man i dagens Debatt i tv 2? Jo för de tror inte på det själva. Jag som har bott och arbetat i mångkulturella områden under 20 år vet att invandringen är något positivt. Men när jag pratar om detta så stelnar de mest trevliga samtal. Som om att jag sa detta för att jag blivit betald för driva någon sort propaganda. Men tyvärr är det ingen som driver någon sådan propaganda. Vad debatten från den snälla sidan handlar om är att det inte är så farligt som det verkar med invandring. Jag vet inte vad som är så bra med detta. Inte undra på att Sverige Demokraterna vinner röster

Läs Sanna Vestinoch fatta lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar