Livstilsblogg

Jag skriver för att foga samman tillvarons olika essenser. Inte för att gå emot rådande ideal utan för att få ett bra liv. Förresten så finns det många rådande ideal jämsides och hittar man inget man trivs med så får man skapa sig något eget.

tisdag 26 april 2011

Is there anybody out there?

Det är sommar skulle man kunna säga. På vår gård och på många närstående gårdar blommar de japanska träden. Inom någon veckan virvlar blombladen som confetti över gårdarna.

Allt är bra men jag vet inte riktigt hur jag skall göra med den här bloggen. Eftersom jag för tillfället skriver i fyra bloggar varav två på fritiden så känns det som att det är en för mycket. Tre är väl också ett heligt tal så därför väger det tungt att sluta med synken. Jag har behov av helighet nämligen. Men vi får se vad som händer. Den andra fritidsbloggen har jag just blivit ansvarig för och den skall står bakom en l förening. Jag är vald som webbredaktör för ett år, men får jag möjlighet hade nog tänkt hålla på längre. Ett annat alternativ istället för att sluta är att bjuda in fler att skriva här. Därför kan ni se detta blogginlägg som en invit. Om någon vill vara med, någon som jag vill släppa in så delar vi så klart på allt ansvar. Om du vill vara med så kan du svara i kommentarsfältet här, eller komma på ett annat sätt att ta kontakt med mig.

1 kommentar:

  1. Hi Karin! You made my week with your visit and comment on my blog!! I love libraries and have taught my children that librarians are super-heroes, just disguised so you can't see their capes - and they believe me!! Thank you for all you do - it makes a difference.

    xoxo michele

    SvaraRadera